Фернандо Алонсо зарадва домашните си фенове на пистата във Валенсия, като даде най-бързо време във втората свободна тренировка преди Гран При на Европа тази неделя.
Отборът на Рено получи разрешение да стартира само преди 2 дни, но явно не си е губил времето през лятната ваканция.
На второ и трето място се наредиха двата болида на Браун ГП - Дженсън Бътън и Рубенс Баричело. Така Бътън даде да се разбере, че няма да сдаде аванса си начело в класирането без бой.
Алонсо постигна най-доброто си време с последната си обиколка, използвайки супер-меки гуми. Той направи това въпреки че малко по-рано блъсна болида на Ник Хайдфелд и трябваше да мине през бокса.
След най-бързата си обиколка Алонсо започна втора, дори още по-бърза обиколка, но на 17-ти завой се завъртя.
Представянето на Макларън и Ферари, които в миналото състезание разделиха 1-во и 2-ро място не затвърди претенциите им за възраждане. Въпреки няколкото си нови части в болида, Хейки Ковалайнен даде едва 11-то време. Люис Хамилтън пък блъсна колата си в началото на втората сесия и не можа да продължи.
Все пак в първата, сутришна тренировка двата макларъна загатнаха потенциал, като дадоха 2-ро и 3-то място.
Кими Райконен не успя да мине по-напред от 10-то място в нито едната от двете сесии.
Интерес представляваше и представянето на новите попълнения на Рено и Ферари - Роман Гросжан и Лука Бадоер.
23-годишният швейцарец се представи доста по-добре от ветеранът на Ферари, като във втората сесия стигна дори до 13-то място. 38-годишният тест-пилот на Скудерията бе последен в първата тренировка и практически предпоследен във втората.
Напиши коментар
Отборът на Рено получи разрешение да стартира само преди 2 дни, но явно не си е губил времето през лятната ваканция.
На второ и трето място се наредиха двата болида на Браун ГП - Дженсън Бътън и Рубенс Баричело. Така Бътън даде да се разбере, че няма да сдаде аванса си начело в класирането без бой.
Алонсо постигна най-доброто си време с последната си обиколка, използвайки супер-меки гуми. Той направи това въпреки че малко по-рано блъсна болида на Ник Хайдфелд и трябваше да мине през бокса.
След най-бързата си обиколка Алонсо започна втора, дори още по-бърза обиколка, но на 17-ти завой се завъртя.
Представянето на Макларън и Ферари, които в миналото състезание разделиха 1-во и 2-ро място не затвърди претенциите им за възраждане. Въпреки няколкото си нови части в болида, Хейки Ковалайнен даде едва 11-то време. Люис Хамилтън пък блъсна колата си в началото на втората сесия и не можа да продължи.
Все пак в първата, сутришна тренировка двата макларъна загатнаха потенциал, като дадоха 2-ро и 3-то място.
Кими Райконен не успя да мине по-напред от 10-то място в нито едната от двете сесии.
Интерес представляваше и представянето на новите попълнения на Рено и Ферари - Роман Гросжан и Лука Бадоер.
23-годишният швейцарец се представи доста по-добре от ветеранът на Ферари, като във втората сесия стигна дори до 13-то място. 38-годишният тест-пилот на Скудерията бе последен в първата тренировка и практически предпоследен във втората.
Сесия 2 | ||||
Пилот | Отбор | Време | Разлика | |
1 | Алонсо | Рено | 1:39.404 | |
2 | Бътън | Браун | 1:40.178 | + 0.774 |
3 | Баричело | Браун | 1:40.209 | + 0.805 |
4 | Росберг | Уилямс | 1:40.385 | + 0.981 |
5 | Накажима | Уилямс | 1:40.503 | +1.099 |
6 | Сутил | Форс Индия | 1:40.596 | +1.192 |
7 | Кубица | БМВ | 1:40.643 | +1.239 |
8 | Фисикела | Форс Индия | 1:40.681 | +1.277 |
9 | Фетел | Ред Бул | 1:40.723 | +1.319 |
10 | Ковалайнен | Макларън | 1:40.738 | +1.334 |
11 | Райконен | Ферари | 1:40.739 | +1.335 |
12 | Трули | Тойота | 1:40.770 | +1.366 |
13 | Гросжан | Рено | 1:40.787 | +1.383 |
14 | Уебър | Ред Бул | 1:40.956 | +1.552 |
15 | Глок | Тойота | 1:40.985 | +1.581 |
16 | Буеми | Торо Росо | 1:41.156 | +1.752 |
17 | Хайдфелд | БМВ | 1:41.350 | +1.946 |
18 | Бадоер | Ферари | 1:42.017 | +2.613 |
19 | Алгуерсуари | Торо Росо | 1:42.089 | +2.685 |
20 | Хамилтън | Макларън | 1:43.214 | +3.810 |
Сесия 1 | ||||
Пилот | Отбор | Време | Разлика | |
1 | Баричело | Браун | 1:42.460 | |
2 | Ковалайнен | Макларън | 1:42.636 | +0.176 |
3 | Хамилтън | Макларън | 1:42.654 | +0.194 |
4 | Бътън | Браун | 1:43.074 | +0.614 |
5 | Фетел | Ред Бул | 1:43.088 | +0.628 |
6 | Сутил | Форс Индия | 1:43.209 | +0.749 |
7 | Накажима | Уилямс | 1:43.225 | +0.765 |
8 | Уебър | Ред Бул | 1:43.243 | +0.783 |
9 | Алонсо | Рено | 1:43.345 | +0.885 |
10 | Райконен | Ферари | 1:43.384 | +0.924 |
11 | Буеми | Торо Росо | 1:43.389 | +0.929 |
12 | Кубица | БМВ | 1:43.419 | +0.959 |
13 | Алгуерсуари | Торо Росо | 1:43.637 | +1.177 |
14 | Росберг | Уилямс | 1:43.746 | +1.286 |
15 | Хайдфелд | БМВ | 1:44.040 | +1.580 |
16 | Фисикела | Форс Индия | 1:44.126 | +1.666 |
17 | Гросжан | Рено | 1:44.356 | +1.896 |
18 | Трули | Тойота | 1:44.638 | +2.178 |
19 | Глок | Тойота | 1:44.732 | +2.272 |
20 | Бадоер | Ферари | 1:45.840 | +3.380 |
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар