Новата звезда на Формула 1 Себастиян Фетел продължава да впечатлява с изявите си.
Младият германец, който от много специалисти е сочен за наследника на Михаел Шумахер, показа, че победата му в Гран При на Италия тази неделя не се дължи на някакъв изненадващ напредък на болида му Торо Росо и сядайки в болида на Ред Бул даде най-добро време в третия ден от тестовете на испанската писта Херес.
Според някои коментатори, победата му на Монца се дължи на много добрите настройки на Торо Росо за мокро, както и на факта, че колата се задвижва с мотор на Ферари. Ред Бул, чиято собственост е и отбора на Торо Росо, ползва двигателите на Рено и се смята, че това е причината за по-слабото представяне на техните пилоти.
Нито смяната на болидите, нито фактът, че кара на суха писта обаче попречиха на Фетел да даде най-добро време на Херес.
Както е известно, 21 годишният германец от догодина ще е пилот именно на Ред Бул.
Всъщност над пистата Херес все пак заваля дъжд, но почти нито един от отборите не направи обиколки на мократа писта.
Сутринта пистата бе суха, макар и доста студена, и тогава бяха направени повечето обиколки.
Второ време даде Ник Хайдфелд с БМВ.
Тест пилотът на Рено Лукаш Ди Граси даде трето време. Бразилецът изпробваше нова аеродинамика и други подобрения на френския отбор за последните 4 състезания.
"Днес беше доста студено, но условията на пистата бяха добри и определено имаше по-добро сцепление от вчера. Не направихме никакви обиколки на мокро, но въпреки това успяхме да тестваме още няколко нови части, които отборът ще използва следващото състезание", коментира Ди Граси пред Аутоспорт.
Другата новина на деня бе завръщането във Формула 1 на Такума Сато, след като отборът му Супер Агури фалира в началото на сезона.
Японецът кара болида на Торо Росо и даде време със секунда и половина по-слабо от това на Фетел.
Напиши коментар
Младият германец, който от много специалисти е сочен за наследника на Михаел Шумахер, показа, че победата му в Гран При на Италия тази неделя не се дължи на някакъв изненадващ напредък на болида му Торо Росо и сядайки в болида на Ред Бул даде най-добро време в третия ден от тестовете на испанската писта Херес.
Според някои коментатори, победата му на Монца се дължи на много добрите настройки на Торо Росо за мокро, както и на факта, че колата се задвижва с мотор на Ферари. Ред Бул, чиято собственост е и отбора на Торо Росо, ползва двигателите на Рено и се смята, че това е причината за по-слабото представяне на техните пилоти.
Нито смяната на болидите, нито фактът, че кара на суха писта обаче попречиха на Фетел да даде най-добро време на Херес.
Както е известно, 21 годишният германец от догодина ще е пилот именно на Ред Бул.
Всъщност над пистата Херес все пак заваля дъжд, но почти нито един от отборите не направи обиколки на мократа писта.
Сутринта пистата бе суха, макар и доста студена, и тогава бяха направени повечето обиколки.
Второ време даде Ник Хайдфелд с БМВ.
Тест пилотът на Рено Лукаш Ди Граси даде трето време. Бразилецът изпробваше нова аеродинамика и други подобрения на френския отбор за последните 4 състезания.
"Днес беше доста студено, но условията на пистата бяха добри и определено имаше по-добро сцепление от вчера. Не направихме никакви обиколки на мокро, но въпреки това успяхме да тестваме още няколко нови части, които отборът ще използва следващото състезание", коментира Ди Граси пред Аутоспорт.
Другата новина на деня бе завръщането във Формула 1 на Такума Сато, след като отборът му Супер Агури фалира в началото на сезона.
Японецът кара болида на Торо Росо и даде време със секунда и половина по-слабо от това на Фетел.
Пилот | Отбор | Време | |
1 | Фетел | Ред Бул | 1:18.001 |
2 | Хайдфелд | БМВ | 1:18.167 |
3 | Ди Граси | Рено | 1:18.999 |
4 | Де ла Роса | Макларън | 1:19.281 |
5 | Вурц | Хонда | 1:19.499 |
6 | Сато | Торо Росо | 1:19.574 |
7 | Кобаяши | Тойота | 1:19.863 |
8 | Накажима | Уилямс | 1:21.892 |
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар