Миналата есен собственикът Майк Ашли предизвика недоволството на феновете, след като преименува съоръжението, което събира 52 000 души, на своята компания за спортни стоки и така стадионът се превърна в “Спортс Дайрект Арина”.
От Wonga подписаха договор за 4 години с клуба, като нейното лого ще бъде върху екипите на отбора от новия сезон. Освен това компанията придобива и правата върху името на стадиона.
“Разбрахме какво е желанието на феновете през последните няколко дни и установихме това, което има значение за тях. Футболът наистина е важен за тези хора и затова решихме да направим това” заяви говорителят на Wonga.
“Аз съм романтик, така че промяната на името миналата година определено ме нарани. Това бе едно от тези бизнес-решения, които никога не би могъл да приемеш, така че сега съм страшно щастлив от връщането на името” каза мениджърът Алан Пардю.
Според контракта компанията може да налива в клуба до 10 милиона паунда на година, като специално внимание ще бъде обърнато на академията на клуба.