Нюкасъл отново ще играе мачовете си на “Сейнт Джеймсис Парк”, след като новият спонсор на Свракие – компанията Wonga обяви, че връща името на стадиона.

Миналата есен собственикът Майк Ашли предизвика недоволството на феновете, след като преименува съоръжението, което събира 52 000 души, на своята компания за спортни стоки и така стадионът се превърна в “Спортс Дайрект Арина”.

От Wonga подписаха договор за 4 години с клуба, като нейното лого ще бъде върху екипите на отбора от новия сезон. Освен това компанията придобива и правата върху името на стадиона.

“Разбрахме какво е желанието на феновете през последните няколко дни и установихме това, което има значение за тях. Футболът наистина е важен за тези хора и затова решихме да направим това” заяви говорителят на Wonga.

“Аз съм романтик, така че промяната на името миналата година определено ме нарани. Това бе едно от тези бизнес-решения, които никога не би могъл да приемеш, така че сега съм страшно щастлив от връщането на името” каза мениджърът Алан Пардю.

Според контракта компанията може да налива в клуба до 10 милиона паунда на година, като специално внимание ще бъде обърнато на академията на клуба.