Марката е в чест на звездата на националния отбор на страната и на Барселона Лионел Меси, чиято фондация ще работи съвместно с винарната "Бодегас Бианки" от провинцията Мендоса.
Меси не е първият футболист, който навлиза в пазара за производство и разпространение на вино. В края на миналата година полузащитникът на Барса Андрес Иниеста направи първи стъпки в тази насока, припомня вестник "Марка".
Марката "Лео" ще предложи на пазара три различни типа вино, чието мото ще бъде "Лео, креативната есенция". Бялото вино ще носи името "Торонтес", а освен него ще се продават и два вида червено вино - "Малбек" и "Малбек Премиум".
На етикета на "Малбек Премиум" е изобразена футболна топка, докато другите два вида се предлагат с етикет във формата на футболна фланелка.
Новите вина ще предлагат продукция от реколта 2010 и 2011 на въпросната аржентинска винарна. Част от приходите от продажба на виното ще отиват във фондацията на Меси, която е насочила вниманието си в областта на здравеопазването, както и участие в социални програми, подпомагащи деца в нужда.