
Роси стартира от 12-та позиция на “Лосаил”, успя за кратко време да се придвижи до десетото място, но това сякаш бе максимума на неговите възможности в конкретната ситуация и въпреки всички положени усилия “Доктора” не успя да се пребори за нещо повече.
По неговите думи този сезон може да се окаже още по-разочароващ за неговия отбор, сравнение с предишния.
“Имах големи проблеми в началото на състезанието с новите гуми – имах трудности при спирането. Също така изгубих четири или пет секунди в борбата си с Барбера. После успях леко да подобря скоростта, а в последната обиколка дори записах най-доброто си време с износените гуми. Но какво от това – нямаме никаква полза! Ние не сме конкурентни към настоящия момент!”
“Не мога да управлявам този мотор. Аз дори не успявам да поддържам скоростта на Хейдън, в сравнение с който, аз обикновено съм по-бърз. На теория с новите гуми трябваше да съм по-бърз. Ники успя да направи добри обиколки с другия мотор на “Дукати” и въпреки това остана едва шести.”
“На тестовете на Херес ние стояхме по-добре и бяхме шести. Показахме страхотна скорост на правите отсечки, но това няма как да ни задоволи– борбата за шестото място не е нашият приоритет. Свикнали сме с много по-високи цели.”
“По всяка вероятност този сезон за нас ще се окаже дори по-лош от предишния. Какво повече мога да кажа? Искам да бъда честен. Не мога добре да карам този мотор, дори в сравнение с останалите пилоти на “Дукати”.
“Този мотор “Дукати” има проблеми – аз показах какво точно трябва да се промени, но ние не намерихме решение на проблемите. За съжаление за не съм инженер и с нищо не мога да помогна.Добре е, че в крайна сметка не ми се случи инцидент и това все пак е нещо.”
“През миналата година не спряхме да се надяваме. Но освен надежди на нас ни трябва и добър мотор. Не искам, подобно на миналия сезон, да мислим и да се надяваме, че развитието на второто шаси ще ни помогне да станем по-добри.”
“Опитвам се да бъда професионалист. Когато Барбера ме избута от трасето дори разглеждах възможността да се върна в бокса, но в края на краищата реших да остана на пистата, за да могат нашите техници да получат повече данни за проучванията си, за да можем поне да подобрим ситуацията.” – негодува Валентино Роси.
Според другият пилот на тима на”Дукати” Ники Хейдън това е най-бързия мотор от всичките, които той е пилотирал за италианския отбор.
“Амортизацията на гумите оказва голямо значение и трябва да поработим върху влиянието на този фактор. Все още имам малък проблем с вибрацията на мотоциклета и недозавиванията, но като цяло съм доволен от поведението на машината. Все пак GP12 определено е най-бързата мотоциклет, който съм управлявал. ” – споделя Хейдън.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар