Социалната мрежа Фейсбук също се оживи покрай дербито Левски - ЦСКА. В темата "Мога да събера 300 000 фенове на Левски преди ЦСКА" са се подписали 46 000 привърженици на сините.

В друга тема, където се броят феновете на червените, участват едва 26 000. Изключително посетена обаче е темата "На бас, че мога да събера 300 000 алкохолици преди ЦСКА и Левски".

Там са се включили 21 000 потребители. 3036 души пък са написали, че искат Левски да бие ЦСКА.


Вечното дерби между Левски и ЦСКА си остава черешката на тортата от финансова гледна точка за двата клуба. Ясно е, че сини и червени се надяват мачът да бъде колкото се може по-посетен и с приходите да си позакърпят бюджета.


Най-добре това го знаят в ЦСКА. Въпреки хуленето по армейците за скъпите билети в последно време, те винаги излизат на плюс, когато домакинстват на големия сблъсък.


В две поредни срещи - през май и септември 2009 г., червените прибират над 400 000 лева само от продажбата на билети. На 9 май сините вземат успеха с 2:0 с голове на Георги Христов и Зе Соареш, а на "Васил Левски" се събират около 27 000 зрители.

Това дерби си остава и най-посетеното през последните години. Четири месеца по-късно 17 000 привърженици идват на националния стадион за победата на ЦСКА с 2:0. Точни за червените са перлите от Сливен - Костадин Стоянов и Иван Стоянов.

Интересен факт е и това, че през последните години билетите за дербито бавно и славно поскъпват. Цените вече са между 7 и 20 лв.